Rasy:
Niziołki
Elfy
Krasnoludy
Ludzie
Rzuca się na statystyki postaci robi to Mistrz Gry tworzący postać
Walka Wręcz
Umiejętności Strzeleckie
Krzepa
Odporność
Zręczność
Inteligencja
Siła Woli
Ogłada
Ataki
Żywotność
Siła
Wytrzymałość
Szybkość
Magia
Punkty Obłędu
--------------------------------------
Niziołki:
WW - 10+2k10
US - 30+2k10
K - 10+2k10
Odp - 10+2k10
Zr - 30+2k10
Int - 20+2k10
Ogd 30+2k10
A - 1
Żywotność -od 8 do 11 ( Rzut na tabeli )
S - Pierwsza liczba K
Wt - Pierwsza liczba Odp
Sz - 4
Mag - 0
PO - 0
Umiejętności:
- Nauka heraldyka
- Plotkowanie
- Gotowanie/Uprawa ziemi
- Wiedza niziołki
- Język Niziołczy
- Język Staroświatowy
Zdolności:
- Broń Specjalna Proca
- Odporność na Chaos
- Widzenie w Ciemności
- 1 losowa zdolność z tabeli
Możliwe Klasy Podstawowe do wykonywania (jeśli nie jesteś pewien co oznacza pewna nazwa zgłoś się z tym do MG)(jeśli nie jest się zdecydowanym można poprosić MG o wylosowanie)
jeśli chcesz poznać jakie są rozwinięcia, umiejętności, zdolności, ekwipunek klasy napisz do MG
Aptekarz
Bajarz
Banita
Ciura Obozowa
Cyrkowiec
Cyrulik
Hiena Cmentarna
Kanciarz
Łowca
Łowca Nagród
Mieszczanin
Mytnik
Najemnik
Ochotnik
Paź
Podżegacz
Porywacz zwłok
Posłaniec
Przemytnik
Przewoźnik
Rybak
Rzemieślnik
Sługa
Strażnik
Strażnik Dróg
Strażnik Pól
Szczurołap
Szuler
Śmieciarz
Węglarz
Włóczykij
Złodziej
Żak
Żołnierz
--------------
Elfy:
WW - 20+2k10
US - 30+2k10
K - 20+2k10
Odp - 20+2k10
Zr - 30+2k10
Int - 20+2k10
SW - 20+2k10
Ogd - 20+2k10
A - 1
Żyw - od 9 do 12 (rzut na tabeli)
S - pierwsza liczba K
Wt - pierwsza liczba Odp
Sz - 5
Mag - 0
PO - 0
Umiejętności:
- Wiedza Elfy
- Język Eltharin
- Język Staroświatowy
Zdolności:
- Broń Specjalna Długi Łuk/Zmysł Magii
- Bystry Wzrok
- Opanowanie/Błyskotliwość
- Widzenie w Ciemności
Możliwe Klasy Podstawowe do wykonywania (jeśli nie jesteś pewien co oznacza pewna nazwa zgłoś się z tym do MG)(jeśli nie jest się zdecydowanym można poprosić MG o wylosowanie)
jeśli chcesz poznać jakie są rozwinięcia, umiejętności, zdolności, ekwipunek klasy napisz do MG
Banita
Cyrkowiec
Kanciarz
Łowca
Najemnik
Posłaniec
Przepatrywacz
Rzecznik Rodu
Rzemieślnik
Skryba
Uczeń Czarodzieja
Włóczykij
Wojownik Klanowy
Złodziej
Żak
Żeglarz
--------------
Krasnoludy:
WW - 30+2k10
US - 20+2k10
K - 20+2k10
Odp - 30+2k10
Zr - 10+2k10
Int - 20+2k10
SW - 20+2k10
Ogd - 20+2k10
A - 1
Żyw - od 11 do 14 (rzut na tabeli)
S - pierwsza liczba K
Wt - pierwsza liczba Odp
Sz - 3
Mag - 0
PO - 0
Umiejętności:
- Rzemiosło Górnictwo/Kamieniarstwo/Kowalstwo
- Wiedza Krasnoludy
- Język Khazalid
- Język Staroświatowy
Zdolności:
-Krasnoludzki Fach
- Krzepki
- Odpornośc na Magię
- Odwaga
- Widzenie w Ciemności
- Zapiekła Nienawiść
Możliwe Klasy Podstawowe do wykonywania (jeśli nie jesteś pewien co oznacza pewna nazwa zgłoś się z tym do MG)(jeśli nie jest się zdecydowanym można poprosić MG o wylosowanie)
jeśli chcesz poznać jakie są rozwinięcia, umiejętności, zdolności, ekwipunek klasy napisz do MG
Banita
Cyrkowiec
Gladiator
Goniec
Górnik
Hiena Cmentarna
Łowca
Mieszczanin
Mytnik
Najemnik
Ochotnik
Ochroniarz
Podżegacz
Przemytnik
Rzemieślnik
Rzezimieszek
Skryba
Sługa
Strażnik
Strażnik Więzienny
Szczurołap
Szlachcic
Tarczownik
Woźnica
Zabójca Trolli
Złodziej
Żak
Żeglarz
Żołnierz
Żołnierz Okrętowy
------------------
Ludzie:
WW - 20+2k10
US - 20+2k10
K - 20+2k10
Odp - 20+2k10
Zr - 20+2k10
Int - 20+2k10
SW - 20+2k10
Ogd - 20+2k10
A - 1
Żyw - od 10 do 13 (rzut na tabeli)
S - pierwsza liczba K
Wt - pierwsza liczba Odp
Sz - 4
Mag - 0
PO - 0
Zdolności i Umiejętności różnią się zależnie od prowincji więc te podane tutaj są dla ludzi ogółem z Imperium potem z Bretonii
Imperium
Umiejętności:
- Plotkowanie
- Wiedza Imperium
- Język Staroświatowy
Zdolności:
- 2 losowe zdolności z tabeli
Bretonia
Umiejętności:
- Plotkowanie
- Wiedza Bretonia
- Język Bretoński
Zdolności:
- 2 losowe zdolności z tabeli
Możliwe Klasy Podstawowe do wykonywania (jeśli nie jesteś pewien co oznacza pewna nazwa zgłoś się z tym do MG)(jeśli nie jest się zdecydowanym można poprosić MG o wylosowanie)
jeśli chcesz poznać jakie są rozwinięcia, umiejętności, zdolności, ekwipunek klasy napisz do MG
Imperium:
Akolita
Aptekarz
Banita
Bajarz
Berserker z Norski (jesteś wtedy Norsmenem - patrz umiejętności i zdolności dla innego niż Imperium)
Chłop
Ciura obozowa
Cyrkowiec
Cyrulik
Fanatyk
Flisak
Giermek
Gladiator
Górnik
Guślarz
Hiena Cmentarna
Kanciarz
Kozak Kislevski (jesteś wtedy Kislevczykiem - patrz umiejętności i zdolności dla innego niż Imperium)
Leśnik
Łowca
Łowca Nagród
Mieszczanin
Mytnik
Najemnik
Ochotnik
Ochroniarz
Oprych
Paź
Podżegacz
Porywacz Zwłok
Posłaniec
Przemytnik
Przepatrywacz
Przewoźnik
Rybak
Rzemieślnik
Skryba
Sługa
Strażnik
Strażnik Dróg
Strażnik Więzienny
Szczurołap
Szermierz Estalijski (jesteś wtedy Estalijczykiem i Szlachcicem - patrz umiejętności i zdolności dla innego niż Imperium)
Szlachcic
Szuler
Śmieciarz
Uczeń Czarodzieja
Węglarz
Włóczykij
Woźnica
Zarządca
Żak
Żeglarz
Żołnierz
Żołnierz Okrętowy
Bretonia (kobieta może się tylko podszywać pod mężczyznę):
Akolita
Aptekarz
Banita
Bajarz
Błędny Rycerz (jako z rodziny szlacheckiej/gołoty)
Chłop
Ciura Obozowa
Cyrkowiec
Cyrulik
Fanatyk
Flisak
Gladiator
Górnik
Hiena Cmentarna
Kanciarz
Leśnik
Łowca
Łowca Nagród
Mieszczanin
Mytnik
Najemnik
Ochotnik
Ochroniarz
Oprych
Pachołek
Pasterz z Carcassonne
Paź
Pielgrzym Graala
Podżegacz
Porywacz Zwłok
Posłaniec
Przemytnik
Przepatrywacz
Przewoźnik
Rozjemca
Rybak
Rzemieślnik
Rzezimieszek
Skryba
Sługa
Strażnik
Strażnik Więzienny
Szczurołap
Szlachcic (tą profesje kobieta może odgrywać bez skrywania tożsamości)
Szuler
Śmieciarz
Węglarz
Włóczykij
Woźnica
Zakapturzony
Zarządca
Złodziej
Żak
Żeglarz
Żołnierz Okrętowy